mandag den 28. marts 2011

Tyrkiet.. Varme... Sommmer.. Solbrun..

Sidder og nyder foråret i min have og en varm kop kaffe og ikke mindst roen.. Men kan ikke undgå at savne sol og sommer lige nu.. Savner bare Tyrkiet hvor vi var i sommers.. Jeg håber inderligt det kan blive til endnu en tur nu til sommer.. Det kunne være så vidunderligt og.. tiltrængt - selvfølgelig :-)


Og savner den gode mad.. Isene.. samværet kun bissen og jeg.. Jeg drømmer virkelig om at vi kan rejse ud hver sommer... Mega privilegium, I know...

.....Og så må jeg takke min moar.. Hun "tvang" mig til at plante vintergækker, tulipaner, erantis og .. de der blå der... og min have er bare spækket fre ende til anden nu.. Det skaber virkelig smil på mine læber at kigge på hver dag.. Det havde jeg slet ikke troet for ½ år siden.. Min egen lille have... Sjovt som den ikke interesserede mig da vi havde hus.. Men nu.. uha hvad jeg ikke er igang med at plante i den og "omdesigne" i mit hoved.. Mit næste indkøb må da være såndan et abetræ.. de er så cool synes jeg... Og så selvfølgelig bunkevis af dalia, bonderoser, stokroser, roser, clematis, efeu.. ih det bliver sårh skønt at nusse med :-)

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

SWEETIEPIE :-)
Hvis du vil have dahlia'er til sommer, så skal du lægge løgene i en potte til forspiring nu...
Ja - jeg vil gerne have nogle løg med fra Isabellas....
Kys Søs
PS "de blå der" - det er perlehyacinter!
Tror du skal ønske dig en havebog til jul....

Elisabet sagde ...

Nej det er ikke perlehyacinter... de er lillae/blå og høje.. Du ved godt hvad det er for nogle... :-)
Hmm jeg må igang med Dahliaerne så... :-)

Unknown sagde ...

Iris - det er for tidligt...

Elisabet sagde ...

KROKUS var det.. Hurra for GOOGLE BILLEDER :-))

Unknown sagde ...

Husk hvem der sagde det.... :-)

ElisaStof sagde ...

Sagde du da krokus? :-)

Unknown sagde ...

Ja, på din mail gjorde jeg :-)